|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?Hmm jeg aner ærlig talt ikke. Jeg pleier å lage dem i midten av desember, sånn ca. De holder seg vel egentlig ganske godt på tette glass altså, jeg vet at min mor (som er litt manisk med kaloriene) spiste litt og litt av dem til langt uti februar.
|
|
|
#2 |
|
X First Lady
Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?Jeg lager hvert år hjemmelaget marsipan, eggelikør, div kaker og konfekt samt ulike typer sild. Det vet jeg blir satt pris på. En eldre venn av vår familie får alltid en dør dekorasjon/krans som jeg lager til 1 søndag i advent samt litt julekaker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?Fotokalendere av barna blir laget hvert år og gitt til oldermor og besteforeldre. I tillegg liker barna veldig godt at vi har en selv på veggen. Det er stor sats å vende om til ny måned og finne et nytt bilde.
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?
Jeg forsker på saken, de står i ovnen nå, men jeg etter mannens nasking å dømme er jeg redd vi aldri kommer til å finne ut hvor lenge de egentlig kan holde seg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|