|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vi har vært hjemme i nesten hele dag, men unntak av noen timer i badeland. Jeg har ikke brettet sammen klærene og ikke skiftet på sengene. Oppvaskemaskinen står på nå og blir ikke tatt ut av før i morgen mens jeg lager middag. KJeg har riktignok hengt opp to maskiner med klær i dag og laget får-i-kål til middag. Huset er hverken rent eller ryddig. Ja, jeg er sjuske, men bryr jeg meg?
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Her er ungene på tur i seng nå og jeg har ingen andre planer en halvannen time i sofaen før jeg tar kveld. Da har det riktignok gått i ett hele dagen fram til nå. Mannen og jeg har vært på skitur og deretter hentet barn hos svigers kombinert med farsdagsfeiring hos svigers. Jeg har hatt storrengjøring på loftstua (vasket rubbel og bit fra gulv til tak) mens manne har lagt middag og brettet dagens klesvask. I ettermiddag/kveld har mannen jobbet litt hjemme mens eldste har hatt besøk og minstemor og jeg har vært på håndballtrening med felles kveldsmat for laget etterpå. Innimellom har vi ryddet opp skiklær og ungenes uteklær etter snølek, gymtøy og skolesekker er gjort klare og vips, der var det kveld
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vi pleier ikke å ha mye å gjøre søndag kveld. Vi har middag i 16-17 tida og sørger for at alle oppgaver med unntak av oppvasken og kanskje en vaskemaskin er unnagjort før kvelden. På ettermiddagen slapper vi av, ser på noe hyggelig på tv sammen med barna, lager vafler av og til, spiller spill eller annet. Så er det kveldsstell og legging av minsten, og de to store driver med sitt (leser bøker, surfer, spiller nintendo...).
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?
Så flink du er, det er jo den beste prioriteringen du kan gjøre. Sist redigert av Isprinsessen : 14-11-10 kl 23:32. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?
Men takk for sparket! Nå er alle de rene klærene kommet i skapene sine.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|