Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal lillesøster få til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-10, 00:24   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal lillesøster få til jul?

Mini får råsa ski (fordi det var de eneste 90 cm skiene jeg fant på salg, og jeg kjenner at den kamelen er stor, hårete og veldig mothårs, siden jeg prinsipielt mener at alt friluftsutstyr bør være kjønnsnøytralt.) Jeg syns det er et poeng at hun får skikkelig utstyr siden jeg regner med det blir mye skigåing (om enn ikke så lange turer) i vinter. 100 cm etter Snupp er rett og slett alt for lange...

Ellers står tegnesaker høyt i kurs hos oss, og siden det er forbruksvare så kan det også plasseres under treet. Mini fikk dessuten Hello Kitty-bamse av mannen etter forrige Japanturen hans. Den står høyt i kurs sammen med Totorobamsen og Meidukken (jepp, hun har Meidukke.) Truser med Hello Kitty er superpoppis, og da slipper man å se dyret. De kommer i råsa, glitter og glam. Og velges konsekvent over Dora og Barbapapa.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.