Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordkjoler 2010!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-10, 12:31   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jenna: på meg som er 160 var den difnitivt lang nok. Jeg var litt usikker pga bysten, men damene på Noa Noa mente den satt som et skudd på meg i str S. M dekket jo mer av brystet, men da var det en del løst stoff på sidene. Den må definitivt prøves.

(Og så har jeg bestilt stroppeløs "plunge"-BH til å ha under, jeg er spent på om den passer. )

Da er den lang nok til meg også. Jeg er 162. Den må gå ned til knærne for at jeg kan bruke den. Jeg må nok prøve den men regner med at denkan bli en utfordring oppe. Men en fin bolero/jakke kan løse det. Det er jo tross alt et desemberbryllup jeg skal i.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 12:39   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Da er den lang nok til meg også. Jeg er 162. Den må gå ned til knærne for at jeg kan bruke den. Jeg må nok prøve den men regner med at denkan bli en utfordring oppe. Men en fin bolero/jakke kan løse det. Det er jo tross alt et desemberbryllup jeg skal i.

Damen på NN ville prakke på meg en tynn chiffong-bluse med 3/4-lange ermer og snøring i halsen. Den var veldig fin inni kjolen (og dekkende), men ble ikke min denne gangen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.