|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
| Se resultatene: Hadde du dratt i spaken? | |||
| Jeg hadde nok dratt i spaken uten å være stresset, TV-folkene vet nok hva de gjør |
|
2 | 1,40% |
| Jeg tror jeg hadde avbrutt med det samme forsøkspersonen sa nei |
|
98 | 68,53% |
| Jeg hadde dratt i spaken og jukset med å si det riktige svaret ekstra høyt |
|
1 | 0,70% |
| Jeg hadde dratt i spaken, jeg hadde hele tiden tenkt at det bare var tull |
|
9 | 6,29% |
| Jeg hadde dratt i spaken, men jeg hadde ikke likt det |
|
2 | 1,40% |
| Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort |
|
31 | 21,68% |
| Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du ulydig?Jeg vil nesten våre å påstå at jo mer sikker du er på at du ikke vil kunne gjøre det, jo mindre reflektert er du rundt problemstillingen, og jo mer utsatt vil du være i en sånn situasjon. :synser:
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du ulydig?Polyanna sier noe viktig i siste innlegget. Undersøkelser om reklamens påvirkningskraft viser, i følge en artikkel jeg leste nylig i Computerworld, at jo mer tro en person har på at en selv ikke blir påvirket, jo mindre skal det til før påvirkningen er et faktum. Skremmende, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er du ulydig?
Skilpadda, Ben og jeg hadde en veldig interessant samtale om dette, at når man har parkert noe som et prinsipp "Jeg hadde aldri ditten eller datten..." så fjerner man vurderingen man skal gjøre seg om man kommer opp i situasjoner hvor prinsippet kan gjelde. Man er liksom ferdigtenkt og så er man kanskje litt sen med å koble inn tanke- og moralapparatet sitt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|