Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Garanti i tre eller fem år?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 22:50   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Garanti i tre eller fem år?

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Kanskje enda bedre: kontakt Nissans hovedkontor i Norge, med hele historien. Da kan det godt hende de irettesetter forhandleren og at ting får en kjapp løsning. Kanskje en tlf til hovedkontoret er det beste. Jeg skulle tro at den øverste ledelsen til et bilmerke er veldig lite interesserte i slike negative medieoppslag - som skader både selve bilens omdømme og kundeservicen. En eneste slik skrekkhistorie som er publisert for evig og alltid på nettet kan påføre stor skade.

Ellers kan kundeservicen for hver enkelt forhandler innen ett bilmerke variere enormt. Som Renaulteier vet jeg alt om dette. Nok et argument for å få et trinn opp i systemet.

Nissan Norge eksisterer ikke lenger. Nissan i Norge er en del av Nissan Nordic, Norsk Filial av Nissan Nordic Europe Oy, Finland.

Min X jobbet hos Nissan Norge i 12 år, før de flagget ut av landet.
Nissan lastebil eies av Renault og den norske delen der flagget ut og til Danmark for ca. 2 år siden.

Du kan kontakte den norske filialen her:
Nissan Nordic, Norsk Filial av Nissan Nordic Europe Oy, Finland.
Nye Vakås vei 80 1395 Hvalstad 66 98 39 00
norway@nissan-services.eu

Trasige greier. Jeg ville gått til Tv2 eller en avis.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.