Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hobbiten kommer (VG Nett)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 17:24   #1
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Hobbiten kommer (VG Nett)

Gleder meg kjempe masse! Bare elsker slike filmer :hopper av glede:

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:54   #2
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Gleder meg kjempe masse! Bare elsker slike filmer :hopper av glede:

Sier hun som enda ikke har fått tid til å se siste LOTR filmen. Den ligger her i plasten sin *skammerseg*

Må bare få til en kveld hvor begge her hjemme har tid til å sitte tre timer foran tv'n sammen. Jeg ser den IKKE alene..pysete.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:00   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Sier hun som enda ikke har fått tid til å se siste LOTR filmen. Den ligger her i plasten sin *skammerseg*

Må bare få til en kveld hvor begge her hjemme har tid til å sitte tre timer foran tv'n sammen. Jeg ser den IKKE alene..pysete.

Jeg misunner deg VIRKELIG som ikke har sett dem, skulle ønske jeg kunne slette hukommelsen min og se dem igjen og igjen!!! Vi så alle tre på kino, jeg og min mann, og vi holdt på å daue av den evige ventingen mellom hver film.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:10   #4
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sett de to første på kino, husker ikke hvorfor vi ikke fikk somlet oss til å se den siste på kino.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.