Sv: Bæring
Opprinnelig lagt inn av jolie, her.
Vi bar ikke all verden før Maia var to måneder, og da protesterte hun i starten. Men vi praktiserte dyyype kneløft og bar i bare et par minutter av gangen. Nå er hun ni måneder og protesterer ikke det grann 
Jeg regner med du mener knebøy og ikke kneløft jolie
Jeg ser heller ikke hvordan jeg skulle organisert hverdagen min uten bærehjelpemiddel. Ergoen er vi helt avhengig av, samboer leverer henne i barnehagen som er like i nærheten, og på vei til hans jobb, hvor han alltid sykler. Han kunne ikke trillet henne i vogn og samtidig fått med seg sykkelen sin, og å koble på sykkelvogna bare for den korte stubben ville blitt for mye styr. Eneste alternativet ville være for han å gå tilbake etter sykkelen etter å ha levert henne. Tungvindt. Nå tar han henne på ryggen i ergoen mens han triller sykkelen, det er utrolig lettvint. På fjelltur, flyplass, og bare over til naboen med hendene fulle av kake e.l. har jeg mange ganger lurt på hvordan folk uten bæretøy greier det.
Ungen kan være ganske sliten og sutrete når hun kommer hjem fra barnehagen og vil helst bare sitte på fanget. Hvis jeg ikke hadde hatt slynge måtte jeg velge mellom enten å høre på grining og ha en sur unge hengende i buksebenet, eller å vente med middagen til samboer kom hjem fra jobb. Slynga (en mayawrap ringslynge) lånte jeg av en venninne, det tror jeg kanskje hun angret på for hun fikk den aldri tilbake. Da hun fikk en liten gutt halvannet år senere fikk hun den tilbake i form av en passende sum penger på kontoen så hun kunne kjøpe seg en ny. Affeksjonsverdien hadde rett og slett blitt for stor. 
Sist redigert av My : 20-02-07 kl 22:58.
|