Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 22:52   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæring

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Vi bar ikke all verden før Maia var to måneder, og da protesterte hun i starten. Men vi praktiserte dyyype kneløft og bar i bare et par minutter av gangen. Nå er hun ni måneder og protesterer ikke det grann

Jeg regner med du mener knebøy og ikke kneløft jolie

Jeg ser heller ikke hvordan jeg skulle organisert hverdagen min uten bærehjelpemiddel. Ergoen er vi helt avhengig av, samboer leverer henne i barnehagen som er like i nærheten, og på vei til hans jobb, hvor han alltid sykler. Han kunne ikke trillet henne i vogn og samtidig fått med seg sykkelen sin, og å koble på sykkelvogna bare for den korte stubben ville blitt for mye styr. Eneste alternativet ville være for han å gå tilbake etter sykkelen etter å ha levert henne. Tungvindt. Nå tar han henne på ryggen i ergoen mens han triller sykkelen, det er utrolig lettvint. På fjelltur, flyplass, og bare over til naboen med hendene fulle av kake e.l. har jeg mange ganger lurt på hvordan folk uten bæretøy greier det.

Ungen kan være ganske sliten og sutrete når hun kommer hjem fra barnehagen og vil helst bare sitte på fanget. Hvis jeg ikke hadde hatt slynge måtte jeg velge mellom enten å høre på grining og ha en sur unge hengende i buksebenet, eller å vente med middagen til samboer kom hjem fra jobb. Slynga (en mayawrap ringslynge) lånte jeg av en venninne, det tror jeg kanskje hun angret på for hun fikk den aldri tilbake. Da hun fikk en liten gutt halvannet år senere fikk hun den tilbake i form av en passende sum penger på kontoen så hun kunne kjøpe seg en ny. Affeksjonsverdien hadde rett og slett blitt for stor.

Sist redigert av My : 20-02-07 kl 22:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.