Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Diskusjonstråd - Tilbake til fremtiden I og II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 22:45   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskusjonstråd - Tilbake til fremtiden I og II

Jeg har akkurat sett ener'n igjen. Så ener'n på kino og var vel samme alder som Tallulah. Husker at jeg hadde en "ting" for Michael J. Fox. Synes nå fortsatt at han er pen i BttF! Jeg liker også veldig godt starten på filmen. Den minner meg om en annen film og starten der, og det er helt sikkert den filmen du snakker om Tallulah. Mine favorittscener er der Michael J. Fox står på skateboard, hoverboard eller hjemmemekket skateboard av olakjerre. Introsangen med Power of Love av Huey Lewis and the News og Michael J. Fox på skateboard bak biler ... no need to say more!

Jeg er veldig fan av at de holder seg til samme by, samme torg, samme mennesker, samme ting som skjer i forskjellig tid og forskjellige utfall. Det er der jeg synes nummer 3 blir litt over the top.

Dessuten må jeg si at jeg elsker modellen Doc bygger av klokketårnet, lynavlederen og bilen som tar fyr også. Det eneste jeg merker jeg irriterer meg litt over, er at Doc omtrent ikke snakker i hele filmen; han skriker.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.