|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fast eller medium madrass for å forebygge korsryggsmerter?Spør i butikken. Hvis du er heldig så treffer du en kompetent person med kunnskap om varen han/hun selger, og som kan hjelpe deg å finne det produktet som er riktig for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fast eller medium madrass for å forebygge korsryggsmerter?Jeg har vond rygg og hadde også hørt at fast madrass var det riktige for meg. Etter noen måneders utenlandsopphold med relativt myk kontinentalmadrass var imidlertid ryggen min bedre enn noensinne, kjøpte derfor en medium/myk madrass da vi kom hjem. Kjøpte en Jensen kontinentalseng, ryggen min er fremdeles, etter ett år, svært fornøyd. Og så deilig med høy seng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Fast eller medium madrass for å forebygge korsryggsmerter?Vi kjøpte fast seng med tempur overmadrass for et par uker siden. Merker ikke noe særlig forskjell på korsrygg/bekkensmertene mine på dagtid, men merker at ikke det gjør så vondt på natta lenger. Vi hadde en sliten medium madrass tidligere. Jeg veier ikke mye så ut fra hva de sier i butikkene skulle jeg hatt mykere madrass, men det blir ikke rett for ryggen min. Jeg er en magesover.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|