Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 15:04   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jeg ønsker meg bare en stille og rolig julaften, Knerten.

( )

Men du? Seriøst. Den der hunden som folk tar med seg. Den kan ligge i bur. Jeg hadde lagt den i bur. (Muligens svigerforeldre også, men hey.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:07   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men du? Seriøst. Den der hunden som folk tar med seg. Den kan ligge i bur. Jeg hadde lagt den i bur. (Muligens svigerforeldre også, men hey.)

Kjenner du ikke opprinnelsen til denne tråden? Den hunden kunne slett ikke ligge i noe bur.

Knertens juleselskap får meg alltid til å føle at min familie er så nydelig veltilpasset ... selv om jeg ofte ikke synes det sånn ellers.

Gammel 29-11-10, 15:08   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kjenner du ikke opprinnelsen til denne tråden? Den hunden kunne slett ikke ligge i noe bur.

Knertens juleselskap får meg alltid til å føle at min familie er så nydelig veltilpasset ... selv om jeg ofte ikke synes det sånn ellers.

Jeg husker opprinnelsen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:09   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slettes

Sist redigert av Knerten : 04-08-14 kl 13:24.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:18   #5
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Hund i bur *skingrestemme* Det hadde aldri blitt godtatt, han er jo det beste som har skjedd eieren (dropp ektefelle og unger, når hunden kom i hus ble livet endelig verd å leve)

Gammel 29-11-10, 16:44   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Men da er det godt med min over snittet sære tante på 60+ (singel og har alltid bodd alene, og som nevnt noe spes...) som sier: Kan det DYRET fjernes fra bordet under middagen. Det lukter GRUSOMT. Jeg klaaarer ikke spise med den lukten her!

Har vi samme tante? Eller bare finnes det mange av sorten?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 18:41   #7
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Kommer i følge med resten av familien, ca 10 stykker. Husk gavene skal åpnes i rolige og harmoniske omgivelser. I god tid før minstemann skal legge seg klokka 20. Alle skal få se på alle sine gaver, og jeg skal ha tid til å lage en oversiktilig liste over hvem som får hva fra hvem, og reaksjonene til gaven slik at alle kan få en personlig takk.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:25   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Har vi samme tante? Eller bare finnes det mange av sorten?

Det skulle vært mange, mange flere av den sorten!

Jeg forlater mann og barn og kommer for å hjelpe deg, Knerten. Så kan du få ligge med føttene høyt og noen som pusler om deg.

Gammel 29-11-10, 21:30   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi kommer alle fem. Men det må være dyrefritt og røykfritt der vi oppholder oss. Vi spiser pinnekjøtt til middag og guttene herjer bare litt. Vi trenger et soverom med god ventilasjon uten trekk og helt uten støy. Til barna går det meste. De er totalt spillavhengige og blir sure dersom man prøver å begrense spilletiden litt. Og så må det ikke være støy for da klikker mannen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Emneord
juleselskap, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.