|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Jeg ønsker meg bare en stille og rolig julaften, Knerten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!
Kjenner du ikke opprinnelsen til denne tråden? Den hunden kunne slett ikke ligge i noe bur.
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jeg husker opprinnelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Hund i bur *skingrestemme* Det hadde aldri blitt godtatt, han er jo det beste som har skjedd eieren (dropp ektefelle og unger, når hunden kom i hus ble livet endelig verd å leve)
![]() |
#6 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har vi samme tante? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Kommer i følge med resten av familien, ca 10 stykker. Husk gavene skal åpnes i rolige og harmoniske omgivelser. I god tid før minstemann skal legge seg klokka 20. Alle skal få se på alle sine gaver, og jeg skal ha tid til å lage en oversiktilig liste over hvem som får hva fra hvem, og reaksjonene til gaven slik at alle kan få en personlig takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det skulle vært mange, mange flere av den sorten!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Vi kommer alle fem. Men det må være dyrefritt og røykfritt der vi oppholder oss. Vi spiser pinnekjøtt til middag og guttene herjer bare litt. Vi trenger et soverom med god ventilasjon uten trekk og helt uten støy. Til barna går det meste. De er totalt spillavhengige og blir sure dersom man prøver å begrense spilletiden litt. Og så må det ikke være støy for da klikker mannen.
![]() |
Emneord |
juleselskap, klassiker |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|