Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og Thorntonssjokolade

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 00:14   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Reiserapport/Fyllefjas] London del 1: Skumle butikker, Buddha og Thorntonssjokol

Så herlig - London er en fin by!

Og det der med slike fisefine butikker... Jeg var en gang i en slik butikk, hvor dama bak disken viste med hele seg at jeg slett ikke hadde noe med å befinne meg i den butikken. Jeg sto og kikket på en haug med kashmirskjerf som var satt ned til £20, men typisk nok fant jeg ikke noe jeg likte i billighaugen, men falt for et som var til ordinær pris.

Nuvel - nå er det vel slik i disse forretningene at om man må spørre om prisen, har man ikke råd. Damen var tydeligvis lei av å ha slik riff-raff som meg der inne, og nå ville hun bli kvitt meg. Jeg spurte hva skjerfet kostet, og med stiv overleppe sa hun £20.

Vel - jeg visste veldig godt at det skjerfet var vesentlig dyrere enn som så, men om jeg ikke var fin nok for henne til å betale full pris, så var det hennes problem - og vips var jeg et skjerf rikere og 20 spenn fattigere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.