|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenKrev at de erstatter. Soleklart. Om de står og SER på at ungene ødelegger klærene sine, så må de også ta ansvar for det.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJa, vettu, jeg er litt enig med sitronen her. Det kan vel ikke bare gjelde dine unger? Hør litt rundt med de andre foreldrene.
|
|
|
#3 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Du er ikke gal. nei. :forsikrer: Eller urimelig. :klassiker:
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg hadde blitt skikkelig sint. Deretter fortvilet. Og jeg hadde ikke godtatt at personalet kom unna med at de bare hadde stått og sett på. Hadde det vært et uhell mens de var ute av syne et øyeblikk, greit. Men når personalet innrømmer å ha sett på mens de ødela dressene? *knurr* |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDet er virkelig ikke noe å le av.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|