Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Finnes det flere som meg der ute?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 22:38   #28
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det flere som meg der ute?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg er så gammeldags at jeg holder på adventskalender med bilder inni. En slager i fjor, og forhåpentligvis populært i år også. Det var pinadø ikke lett å få tak i, måtte reise inn til byen og handle på Riktige Leker. Antakelig blir det pakkekalender om noen år, men neppe før hun spør om det selv.

Jeg har en Postman Pat bildekalender (gave fra apoteket) hver til ungene i tillegg til Playmobilkalendrene. Storebror sto og så på den litt, etter at han hadde åpnet første luken og sett bildet og sa; "Men hvor er lekepakken på denne??"

...da følte jeg at vi burde ha begynt med bildekalendre vi også og eventuelt avansert til lekekalendre om noen år.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.