Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Litt tykke ullstrømpebukser til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 16:51   #1
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Litt tykke ullstrømpebukser til barn?

Janus har to typer ullstrømpebukser. Den "vanlige" som er tynn og fort blir slaskete, men strømpebuksene i Janus Prinse- og Prinsesseull er helt strålende, synes jeg. Passe tykke og holder formen ypperlig.
Har hatt strømpebukse fra Nøstebarn, og var ikke i nærheten av så fornøyd med dem som jeg har vært med Prinse- og Prinsesseullstrømpisene.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 19:29   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Janus har to typer ullstrømpebukser. Den "vanlige" som er tynn og fort blir slaskete, men strømpebuksene i Janus Prinse- og Prinsesseull er helt strålende, synes jeg. Passe tykke og holder formen ypperlig.
Har hatt strømpebukse fra Nøstebarn, og var ikke i nærheten av så fornøyd med dem som jeg har vært med Prinse- og Prinsesseullstrømpisene.

Prinseull (prinsesse har vi ikke prøvd enda av fargeårsaker...) er noe HELT annet enn ordinære janus ja, så absolutt, prinse og prinsesseull anbefales.

Gammel 06-12-10, 19:31   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Prinseull (prinsesse har vi ikke prøvd enda av fargeårsaker...) er noe HELT annet enn ordinære janus ja, så absolutt, prinse og prinsesseull anbefales.

Plutten har hatt prinsesseull. De brune er nemlig kun for prinsesser.

Gammel 08-12-10, 09:56   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

forresten tenkte jeg på en ting når jeg kledde på Knerten i morges, Babykolleksjonen til Janus, de strømpebuksene som er der, de BLIR ikke slaskete, de ER det fra de er kjøpt. Store, vide, løse i passformen. Selv min sønn med tøybleier, onesizebleier på nyfødt er ganske stort rundt stumpen, hadde god plass til stumpen sin i dem når han var fersk... (dessuten er de store i størrelsen, 50 er digert på en liten fersking)

Lillejenta i magen skal få noen andre strømpebukser til sine første kalde dager...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.