|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Ønske om Montessori-pedagogikk Oslo øst?Oi, det var raskt svar |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ønske om Montessori-pedagogikk Oslo øst?
Det virker som du tror skolene oppretter seg selv? Hva tenker du å gjøre utover å opprette en facebook-page? Som Polyanna sier, det krever stort privat engasjement og en mengde ressurser. Men jeg ønsker deg all mulig lykke til, det hadde vært fint med ulike pedagogiske alternativ spredd rundt i byen.
Sist redigert av Tallulah : 06-12-10 kl 19:41. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Ønske om Montessori-pedagogikk Oslo øst?Hjelpe meg, jeg skriver her fordi jeg vil ha en Montessori-skole på østkanten. Trodde folk var her for å støtte den ideen, ikke for å slakte hverandres innlegg. Det er det nok av andre steder på nettet. Jeg har aldri sagt at skoler oppretter seg selv, men dette er det siste jeg sier her inne hvis tonen ikke bedrer seg. Facebookgruppen er jo for å se an interessen. Ellers er det fullt mulig å opprette en egen tråd til støtte for den offentlige skolen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er på et diskusjonsforum, hvis du ikke tåler å høre drøftinger rundt et tema så er nok ikke dette stedet for deg. Hvis du ønsker klappsalver og heiarop uten veloverveide svar som kan gi deg kunnskap og nyansert syn på et tema så er det heller ikke stedet for deg, nei.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 06-12-10 kl 20:16. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Vi er her for å diskutere, om alle hadde ment det samme hadde det jo vært kjedelig her! Dette er ikke som kommentarfeltene i Dagbla' og dets like.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|