Sv: Jeg trenger virkelig flere
Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.
Hadde dere ikke vært så flinke til å rødprikke i slike tråder hadde en prikketiggetråd hjulpet.
Den setningen skjønte jeg ikke.
De første prikkene jeg fikk var grønne og fra relativt nye medlemmer, som gjerne ønsket prikk tilbake.
Ja, i stor grad, større enn hva jeg hadde trodd i hvert fall.
Når det først kom innlegg i tråden at dette var fy fy så kom de røde prikkene. Og det virker som at når en tør gi negativ tilbakemelding henger flere seg på. Noe som stemmer overens med hva man kan erfare utenfor forum også.
Det er ofte sånn ja. Men akkurat prikketigging så finnes det mange her som det ikke koster fem flate øre å si fra på. Men det er jo også det som jeg sier, folk må jo tørre å si ifra, vise hvem de er. Det er da man får godt rykte. Prøv å være noe annet enn den store grå massen.
Hadde det vært en ide at man måtte ha så og så mange innlegg får man kan gi grønn eller rød prikk?
Det er sånn nå, men grensen er lav. Men sånn i utgangspunktet så synes jeg jo at tilbakemeldingen til en som er ny er vel så viktig som en som har vært her lenge. Men jeg synes det er synd at nykommere prøver å prikke inn hverandre, jeg synes de heller skal prøve å skrive noe lurt.