Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Grønnsåpe under sofaen

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 10:48   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsåpe under sofaen

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det har aldri vi gjort. Jeg har ikke planer om å begynne med det heller. Da kjøper jeg heller sånn engangsmopp med grønnsåpe, og drar over gulvet en runde....

Men gulvet blir jo så ekkelt av grønnsåpe. Etter at jeg sluttet å vaske parketten med grønnsåpe er gulvet faktisk blitt rent.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men er grønnsåpe lukt lik julelukt altså? :undre:

Ja'a?! Grønnsåpe har alltid vært jul for meg.
Nå har vi ikke noe mellomrom mellom sofaen og gulvet (takk Gud, det samler seg jo sinnsykt mye støv og dritt der!) men jeg pleier ikke å sette frem grønnsåpe i en skål nei. Lurer på om jeg dog skal gjøre det nå, det lukter jo såå godt!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.