Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nokre oboistar som kan svara på ein ting?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 17:55   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?

Datteren min lurer på om den Oboen du låner kan være helautomatisk. Hun har på sin Obo begge de to klaffene under, pluss en på siden som må brukes sammen med en av de under.
Hun mener at dersom den er helautomatisk, så trenger du ikke den på siden. Det skal gå an å komme opp uten den.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:04   #2
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Datteren min lurer på om den Oboen du låner kan være helautomatisk. Hun har på sin Obo begge de to klaffene under, pluss en på siden som må brukes sammen med en av de under.
Hun mener at dersom den er helautomatisk, så trenger du ikke den på siden. Det skal gå an å komme opp uten den.

Jøsses - automatisk obo - kult.
Skal ha det i baktankane etterkvart som eg fomlar med mekanikken(trøyste og bera for finurleg putleverk av noko finmekanikk - trudde sax-en var avansert, eg - dette tek kaka)
Vonar berre instrumentet er "tett" i klaffane - har visst lege ubrukt i 15 år, stakkar liten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.