Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 21:54   #11
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Så godt å høre Molo Jeg tror de fleste vil jobbe om de kan. Det er ikke stas å være trygdet. Ønsker deg alt godt. Bra at du har lært, og vet å stoppe i tide.

Jeg har nå måttet gå til det skrittet å søke 100% uføretrygd. Etter 1,5 år med uhelbredelig kreft har jeg nektet å akseptere at jeg ikke kan jobbe. Det har vært en tung prosess og jeg har prøvd å jobbe litt gang på gang, og igjen og igjen har jeg måttet gi opp. En stor sorg for meg dette, men jeg håper at jeg blir så bra med tiden at jeg kan jobbe igjen. Fastlegen min sa i klartekst til meg hva han mente og jeg trengte nok å høre det

Så snart er jeg ier "trygdemisbrukernes" rekker Ingen god følelse. Det er mange sorger og tap når en blir syk....

Huff Jessica. Det er så meningsløst å sitte her og sutre over å ha vært "utbrendt" når man hører slike historier som din.
Ta vare på deg selv.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.