Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 09:00   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tror ikke det fins så mange dresser som tåler at man aker rett på rompa uten snø. Hva om de vil dette hver dag da, skal de få en ny dress om dagen?

Hadde jeg vært ute med barnet mitt selv og han hadde gjort dette, hadde jeg sagt at det måtte han ikke gjøre, for da ville han ødelegge dressen.

De dressene jeg har hatt til ungene har tålt det aller meste av aktiv fysisk lek, men for å sette det litt på spissen: Bestemmer de seg for å leke i piggtrådgjerdet, så går det an å fjerne dem derfra.

Jeg har nå omsider lest hele tråden, og må innrømme at jeg er overrasket. Er det bare jeg og Tebasile som syns at ungene må få leke og bruke klærne sine, selv om de risikerer å ødelegge dem?

Leke i piggtrådgjerdet er jeg enig i at man sier nei til, men ake på rompa? Det er i mine øyne helt naturlig lek, og man sørger for at barna har dresser som er slitesterke nok til det klimaet man bor i. Har man snøfrie vintere så må man kjøpe dresser som tåler aking, klatring og sandkasselek.

Mener dere virkelig at både dere og de ansatte i barnehagen skal stå og dirigere barnas lek slik at de ikke skal risikere å ødelegge dressene sine? Hva skal de få lov til ute, da? Trille dukkevogn og sitte pent på benken?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.