|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenMen dere som mener dette er helt ok, dere kan da ikke for alvor mene at det er greit at tre dresser ødelegges på en dag? Hvordan skal vinteren arte seg videre da? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Har heller aldri opplevd i min jobbdag at 3 dresser har blitt ødelagt på EN dag, så synes det var vel ekstremt ja..
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er snakk om tre barn med tre dresser. Ikke tre dresser på et barn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Nei selvfølgelig, jeg vet jo det, men det er jo ikke noe UHELL eller alminnelig slitasje når tre barn klarer ødelegge dressene på akkurat samme dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Selvfølgelig kan det være uhell. Hvorfor kan det ikke det? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Fordi uhell som det er så sannsynlig at inntreffer at det skjer med tre søsken på samme dag, ikke kan kalles et uhell i min verden *statistiker*. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Jeg bare vet at barnehagen til poden hadde de strødd mer eller mindre HELE barnehagen. Ikke ofte de er nødt til det. Skal lite til for at det skjer sånne uhell da og jeg ser i allefall at det blir veldig vanskelig å slippe barna ut å leke hvis de ikke skal kunne sitte eller krabbe eller noe som helst på grusen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Enig i at det er vrient, men her høres det vel strengt tatt ikke ut som om problemet var litt krabbing på grus, ut fra ped leders gjenfortelling. Jeg reagerer egentlig mest på den generelle likegyldigheten det høres ut som om hun har til dette, og når det ble nevnt at det hadde vært andre issuer med klær før, synes jeg at det er enda mindre akseptabelt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSynes det høres utrolig lettvint ut fra barnehagen sin side, dette |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|