Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal selge leiligheten min

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 18:35   #101
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal selge leiligheten min

Ja se der, Hegnar er enig med meg.

Gammel 08-12-10, 18:36   #102
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende! Håper du blir mangemillionær nå. Om ikke du er det allerede da. Jeg er så fascinert av Norsk Tipping som tar det som en selvfølge at alle de ringer ikke var millionærer fra før. :digresjon:

Gammel 08-12-10, 18:37   #103
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Jeg skal selge leiligheten min

Så spennende. Krysser fingre for gode bud og snarlig salg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 19:01   #104
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

og vi krysser fingrene for at millionene sitter løst og at du får verdens fineste julepresang. (ja salg altså om du lurte )

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 19:03   #105
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 19:20   #106
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så spennende, lykke til.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 20:13   #107
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:sutre: Hvorfor ringer ikke megleren? Han lovte å ringe når visningen var over. Den var over klokken 18.

Morella, hvis du kjenner ham sånn supergodt og sitter og spiser sen middag med ham nå, så kan du godt si at han ikke får mer mat før han har ringt den noe spente Kirsebær. Jeg skal jobbe, og får ikke til å konsentrere meg før han har avgitt rapport.

Gammel 08-12-10, 20:37   #108
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Så søt du er når du er nysgjerrig og spent, Kirsebær!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 20:40   #109
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 08-12-10, 20:43   #110
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg sendte Fjottemegleren melding jeg. Han kommer til å hate meg før denne saken er ferdig.

Gammel 08-12-10, 20:51   #111
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

7 på liste og to bud gitt under visning. Riktig nok veldig under takst, slik at de er uaktuelle, men byderne gjorde det slik for å være ferdig med det første budet som MÅ være skriftlig.
Dette blir nok bra.

Gammel 08-12-10, 20:52   #112
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Lovende!

Gammel 08-12-10, 20:53   #113
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Morella: Jeg har pratet med ham, du kan gi ham mat nå.

Gammel 08-12-10, 20:54   #114
Albertine
Passiv

Standard

Da er du i gang!

Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 21:07   #115
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-12-10, 21:10   #116
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Hehehe, jeg hadde vært akkurat som deg, og kommer til å være et mareritt å være i hus med den dagen denne leiligheten skal selges.

Nå skal jeg krysse fingrene for at millionene sitter løst hos kjøperne dine. =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 21:12   #117
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Millionene i flertall, altså?
Det ville vært vakkert. :drømme:

Gammel 08-12-10, 22:07   #118
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner han ikke så godt at han har vært her på middag nei. Men det er godt han har gitt lyd ifra seg. To bud er jo en flott start det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:25   #119
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Jeg skal selge leiligheten min

Spennende. Håper det kommer mange bud over takst snart!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:32   #120
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg kjenner han ikke så godt at han har vært her på middag nei. Men det er godt han har gitt lyd ifra seg. To bud er jo en flott start det.

Jeg tenkte kanskje han var Morellmannen, eller noe.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.