Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 17:06   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporet fra annen tråd - kunne du ha prostituert deg?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Helt klart. Det er en av de største dealbreakerene jeg kan komme på, faktisk. Det kommer sammen med å selge narkotika til barn eller mishandling.

Dette syns eg er interessant. Grei ut. Som det kunne stått om dette var ein nynorsk stil på vgs. Eg kjenne nemlig eg er rungande uenig. Ikkje for mitt bare liv ville eg kunna sammenligna en som mishandla ungane sine med en som kjøper sex.

Gammel 10-12-10, 20:25   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Dette syns eg er interessant. Grei ut. Som det kunne stått om dette var ein nynorsk stil på vgs. Eg kjenne nemlig eg er rungande uenig. Ikkje for mitt bare liv ville eg kunna sammenligna en som mishandla ungane sine med en som kjøper sex.

Jeg er i grunnen enig med smilefjes. Jeg synes jo barnemishandling er mer forkastelig enn sexkjøp, men for meg er det like utenkelig å være sammen med en horekunde som med en barnemishandler. Det må man kunne mene uten å sidestille handlingene på annen måte.

Gammel 10-12-10, 20:52   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Milten! Dette organet som vitenskapen ikke har fullstendig oversikt over. Milten, som er immunforsvarets hovedorgan. Mange mennesker har svak milt uten å vite om det. Har du perioder med hodepine? Trøtthet? Muskelsmerter? Energien mindre om vinteren? Da kan du lide av dysspleni. Prøv denne pakken med miltstyrkende sporstoffer!

Jeg er helt sikker på at jeg har noe miltrelatert. Alle symptomene passer. Jeg trenger miltstyrkende sporstoffer nå! Tar du Visa, Esme?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:56   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er helt sikker på at jeg har noe miltrelatert. Alle symptomene passer. Jeg trenger miltstyrkende sporstoffer nå! Tar du Visa, Esme?

Paypal så klart, jeg vil ikke at noen skal finne meg når det begynner å brenne under føttene. Blond parykk, cash i diverse valutaer og pass skal ligge klart i skrivebordsskuffen.

Gammel 10-12-10, 20:58   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Paypal så klart, jeg vil ikke at noen skal finne meg når det begynner å brenne under føttene. Blond parykk, cash i diverse valutaer og pass skal ligge klart i skrivebordsskuffen.

Paypal it is! Jeg tror jeg handler inn for hele vinteren på én gang jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:58   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så genialt da, miltmedisiner. Da slipper man jo å drive med ekle tarmskyllinger og sånn også. Pass på å ha en test som slår ut hos alle og som anbefaler bortfall av all vanlig mat og tilskudd av dyre ting man kun får kjøpt av deg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.