Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken film skal jeg se i kveld?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 20:05   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken film skal jeg se i kveld?

(Turban Smukk: Being Erica er en kanadisk serie som ikke har kommet til Norge. Det handler om en jente tidlig i tredveårene som ikke har fått helt dreisen på voksenlivet, med et rotete kjærlighetsliv og dårlige karriereutsikter. Hun ender opp i terapi hos Dr Tom, som bruker time travel therapy for å hjelpe henne, hvor hun reiser tilbake i tid for å gjøre om på hendelser hun angrer på. Jeg vet det høres søkt ut, men den har stor underholdningsverdi altså. Stor suksess i Canada, og er i ferd med å avslutte tredje sesong nå.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:07   #2
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Livets lyse side! ( As good as it gets)
Hysterisk morom, varm og god. Skikkelig jentefilm. Den ville jeg sett om jeg var deg.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:13   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

(Turban Smukk: Being Erica er en kanadisk serie som ikke har kommet til Norge. Det handler om en jente tidlig i tredveårene som ikke har fått helt dreisen på voksenlivet, med et rotete kjærlighetsliv og dårlige karriereutsikter. Hun ender opp i terapi hos Dr Tom, som bruker time travel therapy for å hjelpe henne, hvor hun reiser tilbake i tid for å gjøre om på hendelser hun angrer på. Jeg vet det høres søkt ut, men den har stor underholdningsverdi altså. Stor suksess i Canada, og er i ferd med å avslutte tredje sesong nå.)

(jeg er fristet og starter søkingen. Takk!!)

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:19   #4
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The Holiday eller Love Actually.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.