|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nespresso med innebygd melkeskummer - mye rengjøring?Latissima har en egen melkeboks som du setter i kjøleskapet. Enkel å ta av og på. Sett på boksen, putt i kapsel, trykk på en knapp og du får en latte. Renses ved å holde inn en knapp i 15 sekunder. Sett boksen tilbake i kjøleskapet. Helt suverent synes jeg!
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Nespresso med innebygd melkeskummer - mye rengjøring?
Åh
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Nespresso med innebygd melkeskummer - mye rengjøring?Jeg har Latissima, jeg synes ikke den blir ordentrli ren ved å trykke på den knappen i 15 sekunder. Jeg pleier bare å helle i så mye melk jeg trenger og lage kaffen. Så skyller jeg melkebeholderen i varmt vann (vaskes jevnlig i oppvaskmaskinen) også tørker jeg over de rørene som melkebeholderen festes i med en klut og trykker på knappen som man bruker for vann for å skylle gjennom. Har hatt maskinen i 1,5 år og ingen mark |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nespresso med innebygd melkeskummer - mye rengjøring?
Signerer. Jeg elsker min lattisima. Vi forsøkte å ha melkebeholderen i kjøleskapet, men melka ble så fort dårlig i den. Jeg trykker på knappen de 15 sekundene, men tømmer ut melkerester og skylder beholderen i varmt vann hver gang. Og vasker jevnlig i vaskemaskinen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|