Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er jeg en vanskelig kunde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 15:10   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Veldig dårlig service. At ingen andre har klaget er et elendig argument.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:13   #2
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Veldig dårlig service. At ingen andre har klaget er et elendig argument.

Jeg syntes også det. Utrolig kjiipt siden jeg har handlet mye der og liker produktene deres. Men det blir ikke noe handling der lenger nå.

Kan avsløre at det kostet 200kr og det vil bety et tap på VELDIG lite for butikken...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:16   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var dårlig service, ja. Jeg har såvidt jobbet i klesbutikk sjöl, og syntes det var flaut når noen klagde på produktene (hvilket de dessverre ofte hadde grunn til). Var det butikksjefen du snakket med, tror du? Hvis ikke, ville jeg nesten bedt om å få vedkommende i tale (selv om jeg egentlig hater å gjöre sånne ting). Det blir for dumt å bare avvise klagen på den måten - hun tok det jo åpenbart ikke på alvor engang.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:17   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dårlig service
Hadde ikke handlet der mer,viss de ikke ordner opp.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:20   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Ville kontaktet hovedkontoret og forklart situasjonen, jeg.
De er tjent med god kundebehandling (noe dette definitivt ikke var) og det koster dem ingenting å erstatte beltet.
Lykke til !

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:27   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Ville kontaktet hovedkontoret og forklart situasjonen, jeg.
De er tjent med god kundebehandling (noe dette definitivt ikke var) og det koster dem ingenting å erstatte beltet.
Lykke til !

Som erfaren reklamasjonsbehandler og med noen kurs i markedsføring så stusser jeg også VELDIG på at de ikke er klar over at det koster de mye mindre i kroner enn det det gjør i dårlig reklame. Misfornøyde kunder sladrer mye. Se på meg

Men det er vel sånn de vil drive butikk da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:22   #7
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Dette er dårlig service, om beltet ser slitt ut etter en eneste dag så er det klagegrunn i seg selv. Tenk hvordan det vil se ut etter en måned??

Om beltet ikke passer til alle figurer så må det opplyses ved kjøp.

Stå på

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.