Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hørt på kafé

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 22:16   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på kafé

Hæ?

Er det frekt å ikke spise opp noe man har betalt for? Eller er det frekt å ikke tåle alt som serveres?

Gammel 14-12-10, 22:27   #2
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hæ?

Er det frekt å ikke spise opp noe man har betalt for? Eller er det frekt å ikke tåle alt som serveres?

Det er frekt å be om gratis mat fordi man har eggallergi som om damen som driver cafeen skal passe på andre voksne mennesker allergier, det må de da passe på selv, hadde jo skjønt det om det var noe det "aldri" er egg i, men karbonader? Jeg synes det er rart at ikke folk synes noe sånt er frekt, men er vel derfor man opplever slike ting

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:28   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du må spesifisere om hun betalte for begge rettene jeg, Nip. Det fremstår litt uklart for oss andre hva som egentlig har skjedd rundt betaling, og det er jo ganske sentralt ift hvorvidt dette er frekt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:29   #4
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror du må spesifisere om hun betalte for begge rettene jeg, Nip. Det fremstår litt uklart for oss andre hva som egentlig har skjedd rundt betaling, og det er jo ganske sentralt ift hvorvidt dette er frekt.

Neinei, klart ikke hun betalte for siste, da hadde jeg jo ikke ment det var frekt Sorry hvis det kom dårlig frem.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:33   #5
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Neinei, klart ikke hun betalte for siste, da hadde jeg jo ikke ment det var frekt Sorry hvis det kom dårlig frem.

Tror mange syntes det kom litt dårlig fram siden mange diskuterer hva som egentlig var frekt.
Jeg er helt enig med deg i at man ikke kan forvente ny rett gratis fordi man var allergisk for noe i rett nummer 1.

Gammel 14-12-10, 23:49   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg syns ikke det har uklart. Vrangbriller heter det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:52   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg syns ikke det har uklart. Vrangbriller heter det.

Hæ? Jeg er ikke vrang, jeg lurte helt oppriktig og ut fra svarene til flere andre, var det flere som lurte. Men jeg lurer ikke nå mer.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.