|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hørt på kaféHæ?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hørt på kafé
Det er frekt å be om gratis mat fordi man har eggallergi som om damen som driver cafeen skal passe på andre voksne mennesker allergier, det må de da passe på selv, hadde jo skjønt det om det var noe det "aldri" er egg i, men karbonader? Jeg synes det er rart at ikke folk synes noe sånt er frekt, men er vel derfor man opplever slike ting |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Hørt på kaféJeg tror du må spesifisere om hun betalte for begge rettene jeg, Nip. Det fremstår litt uklart for oss andre hva som egentlig har skjedd rundt betaling, og det er jo ganske sentralt ift hvorvidt dette er frekt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neinei, klart ikke hun betalte for siste, da hadde jeg jo ikke ment det var frekt |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Tror mange syntes det kom litt dårlig fram siden mange diskuterer hva som egentlig var frekt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns ikke det har uklart. Vrangbriller heter det. |