|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg har lest hele handlingsprogrammet til Frp.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Av HVA da? |
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Jeg kan jo kort referere hva jeg reagerer på i programmet deres, og hva jeg tenker:
Ja dette er gode nyheter for alle røykere og alle de som lever usunt, og som er overrepresentert i lavere sosiale klasser.
Ja, sånn at alle billige operasjoner går til det private og alle dyre/kompliserte/på gamle mennesker går til det offentlige som blir utarmet. Dette har skjedd i øyemiljøet, og det kommer til å skje om de får gjennomslag i resten av helsevesenet også.
Tror dere det betyr at det skal bli betalt sykehjem for gamle eller? Nei. Ikke det gitt. Det kommer til å ligge innenfor familiens tradisjonelle oppgaver. Det tradisjonelle er at kvinnene gjør omsorgsarbeidet.
Flotte greier.
De nevner dette med foreldrenes rettsikkerhet flere ganger, og jeg oppfatter det som en ytterligere styrking av foreldrene mot barnet.
Dette er dårlige nyheter for de med lav utdanning og/eller lav lønn.
Juhuu! Bort med toppskatten! Spesielt bra tiltak for de med lønn over 906 900!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|