Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan er skisko i str?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 17:17   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er skisko i str?

Knerten sine er i alle fall åpenbart små i størrelsen, 2-3 nummer større enn hans vanlige sko, men ikke altfor store...

Jeg har mine en størrelse større enn jeg ellers bruker fordi jeg vil ha en god såle i, jeg er frostpinn på tærna, og må ha ullsåle og i tillegg ullsokker. Det er viktig at det ikke blir for trangt i skoen, da er der ikke luft mellom lagene, og da blir det iskaldt...

Gammel 26-12-10, 17:25   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er skisko i str?

Begge mine par Madshus skisko er 2 str. større enn min vanlige skostørrelse. Det er viktig at tæerne ikke støter mot tuppen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.