Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

På julaften skrive opp hva man får fra hvem?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-10, 11:31   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

ja, skriver opp.
Synes det er flaut å ikke huske hva vi har fått av hvem.

Enig. Bortsett fra at jeg alltid glemmer å skrive opp alt. I år prøvde jeg meg på ei liste men ramlet bare ut. Vi pakker alltid opp én og én, men allikevel blir det litt kaos og jeg klarer ikke for mitt liv å holde totalt oversikt over hvem vi får hva av. Speiselt når en pakke inneholder 50 småting.

Så det er lurt å skrive det opp, synes jeg. Vel og merke om det er MYE pakker da. Samtidig gir det en litt ekkel smak i munnen at man får så mye at man mister oversikten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.