|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Jeg trenger ferietips!Vi var på Naxos og det var ordentlig fint, men det er jo en ganske lang båttur dit, fem timer fra Athen. (Pireus.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger ferietips!
Det er i grunnen lenge siden jeg har forsøkt meg på lange båtturer. Jeg har ikke tenkt på at det faktisk er lugarer på noen av disse båtene.
|
|
|
#3 |
|
Tåler regn
|
Sv: Jeg trenger ferietips!Vi reiste til Tyrkia i fjor med Nazar. Vi var på Pegasus world. All Inclusiv. Vi var 2 familer, hvor barnas alder var fra 5-13 år. Vi var superfornøyd! (kunne vært litt bedre underholdning på kveldene) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hit har vi så lyst til å reise, men finner ikke noe reise for oss med fire barn. Vet du noe om det, om det FINNES noe alternativ for oss? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere må ha to leiligheter. Såvidt meg bekjent så har ikke Nazar. Nazar synes jeg har helt hinsides priser i skoleferiene, men de har kjempefine anlegg. For oss 5 koster som såvidt får plass i en leilighet så skal de ha 50 000,- i slutten av juni for 14 dager. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Jeg trenger ferietips![quote=Elisabet;2594215] Nazar synes jeg har helt hinsides priser i skoleferiene, men de har kjempefine anlegg. For oss 5 koster som såvidt får plass i en leilighet så skal de ha 50 000,- i slutten av juni for 14 dager. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|