Sv: Jeg trenger ferietips!
Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.
Hit har vi så lyst til å reise, men finner ikke noe reise for oss med fire barn. Vet du noe om det, om det FINNES noe alternativ for oss?
Dere må ha to leiligheter. Såvidt meg bekjent så har ikke Nazar. Nazar synes jeg har helt hinsides priser i skoleferiene, men de har kjempefine anlegg. For oss 5 koster som såvidt får plass i en leilighet så skal de ha 50 000,- i slutten av juni for 14 dager.
LilleT: Rutefly i slutten av juni begynner å bli dyrere nå, men en kan enda finne noen gode priser. Vi 5 reiser rutefly til Malaga neste sommer i skoleferien og leier leilighet og leiebil. Totalt kr 34 600,- for 9 personer (4 voksne og 4 barn) for 14 dagers ferie i 2 store leiligheter.
Reis med Ryanair til Italia og lei f.eks. leilighet gjennom sembo.no. Hvis du vet konkret hvor dere vil reise så kan jeg evnt. være behjelpelig med leilighet hvis jeg har tilgang på leiligheter i det området dere skal reise, eller du kan finne en del leiligheter på finn.no også. Hvis du finne noe billig fly dit dere vil så kan jeg sjekke i det området hva jeg har tilgang på.
|