Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Slik ble loftet!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-10, 23:12   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slik ble loftet!

Absolutt lekkert!!

Artig å se forvandlingen fra et guffent råloft til lekre og innbydende bruksrom.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 23:24   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slik ble loftet!

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Velkommen tilbake! Kjekt å se deg!

Tapeten var nyydelig! Og rommene også, dere har virkelig gjort en totalforvandling, og virkelig i min smak!

Merkelig å befinne seg på Ikea og skulle ha mer enn to kopper, ei lampe og litt stæsj, liksom. Vi handlet en fredag, og lørdag skrudde vi opp 3 expedit-hyller, 3 kommoder, en sofa, to bord, et lekebord med stoler, en seng og utallige lamper. Ble mye hvitt, men jeg liker hvitt, sånnerre!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Og, velkommen tilbake - det er godt å ha deg på plass igjen.

Takk!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Der var du ja! Flott at du er tilbake. Og så fint det loftet har blitt, det må være utrolig godt med så mye ekstra plass.

Det er helt himmelsk. Mannen jobber en del natt, og sover i 2. etasje, noe som medførte 2.etasjeforbud. Nå kan jeg jage de en etasje høyere opp når jeg blir lei!

Opprinnelig lagt inn av Tuste, her.

Takk for titten. For et arbeid dere har lagt ned! Kjempefint ble det. Vi skal også pusse opp gammelt loft så nå fikk jeg litt inspirasjon. Tenker jentene ble fornøyd også

Jentene er storfornøyde. I begynnelsen ropte storesøster mellomsøster inn på rommet sitt bare for å få glede av å jage henne ut igjen!

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Wow! Veldig flott ble det!
Velkommen tilbake. Nå har du fortjent å sitte litt på rompa og surfe nett.

Vi har fått hjelp ifa innleid snekker, men vi har pinadø gjort mye selv også, ja!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Og, velkommen tilbake, jeg har savnet deg veldig. Det er liksom ikke helt det samme uten deg (og Sitrusen) her.

Det er godt å komme hjem og få så mange hyggelige velkomstmeldinger. (Og, ja, Sitron kan godt pelle seg inn igjen også.)

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Skremmern!

Det ble kjempefint! Nå ble jeg inspirert her - vi leter etter en måte å bygge på huset - kanskje vi rett og slett skulle gjøre noe med loftet?

Jeg synes det er *litt* ekkelt å ha de en etasje over oss, men sånn er huset konstruert, så jeg får bare venne meg til det.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du er så FLINK! Wow!

Og 5 soverom! Plass til enda et Skremmernbarn??

Jah!

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Absolutt lekkert!!

Artig å se forvandlingen fra et guffent råloft til lekre og innbydende bruksrom.

Enig. Jeg har sett igjennom hovedinnleggene en del ganger selv, for å si det sånn!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.