|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slik ble loftet!Absolutt lekkert!!
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Slik ble loftet!
Merkelig å befinne seg på Ikea og skulle ha mer enn to kopper, ei lampe og litt stæsj, liksom. Vi handlet en fredag, og lørdag skrudde vi opp 3 expedit-hyller, 3 kommoder, en sofa, to bord, et lekebord med stoler, en seng og utallige lamper. Ble mye hvitt, men jeg liker hvitt, sånnerre!
Takk!
Det er helt himmelsk. Mannen jobber en del natt, og sover i 2. etasje, noe som medførte 2.etasjeforbud. Nå kan jeg jage de en etasje høyere opp når jeg blir lei!
Jentene er storfornøyde. I begynnelsen ropte storesøster mellomsøster inn på rommet sitt bare for å få glede av å jage henne ut igjen!
Vi har fått hjelp ifa innleid snekker, men vi har pinadø gjort mye selv også, ja!
Det er godt å komme hjem og få så mange hyggelige velkomstmeldinger. (Og, ja, Sitron kan godt pelle seg inn igjen også.)
Jah!
Enig. Jeg har sett igjennom hovedinnleggene en del ganger selv, for å si det sånn!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|