|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Fyrverkeri ...Fyrverkeri er gøy! Men jeg har ikke alltid syntes det, all den tid jeg feiret nyttår i byen sammen med mer eller mindre fulle venner. Nå feirer vi nyttår hos svigers, hvor sjampisen ikke åpnes før etter at fyrverkeriet har blitt sendt til himmels. Svigerfamilien har skikkelig stødig underlag for batteriene, og alle sikkerhetsanbefalinger følges. Det føles trygt når det håndteres av voksne, edru og ansvarlige mennesker. Katter og hunder installeres i bur i kjeller med radioen på, det går helt fint.
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fyrverkeri ...
Joda, men det er vel snakk om kortvarige og langvarige gleder? Selv jeg klarer ikke å spise like for like mye i sjokolade på en dag som en pakke med raketter koster. Jeg har også større forståelse for at noen bruker 5.000 på en helgetur ettellerannet sted enn på fyrverkeri. Gir egentlig blaffen i hele fyrverkeriet, og har alltid gjort det. Før jeg fikk barn var jeg som regel på fest på nyttårsaften og raketter var absolutt ikke det vesentlige. (iallfall ikke for meg) Nå feirer vi som regel nyttår med unger som er overtrøtte de to siste timene før midnatt og alle er rimelig klar for senga når rakettene begynner å smelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fyrverkeri ...
For min del må folk gjerne brenne pengene sine på nyttårsaften, men ikke hvis de bruker dem til å brenne ned andre folks hus og verneverdig bebyggelse eller svir av naboen håret med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|