|
|
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sony VaioDen skal brukes til skolearbeid, informatikkfag, se på film og "vanlig" bruk. Har lyst på en kul på utseende og kraftig prosessor. Vil også at den skal holde noen år. Kunne veldig gjerne tenkt meg mac men det får bli som en ekstrasak senere.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Sv: Sony VaioVi (både jeg og mannen) er veldig fornøyd med studio pcene til Dell. Jeg har med ekstra batteri og derfor 6 timer batterilevetid (selv etter 1års bruk). Så den fungerer godt på skole. Dell kan du bestemme selv hvilken prosessor osv du vil ha. Sånn at du får pcen akkurat sånn du vil ha den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sony VaioKan jeg spørre hva du mener med Mac som extra? Jeg skiftet til Mac i 09. Har aldri angret. Pcene jeg har hatt har krasjet titt og ofte. Mac har krasjet en gang og ironisk nok var det Microsoft Office som var årsaken
|
|
|
|
#4 |
|
...
Sv: Sony Vaio
Tenkte på at det kanskje kommer en mac som "lekemaskin" hjemme etterhvert, men pga studiene så vil jeg ha pc.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sony Vaio
Tror jeg ville ha holdt meg til en 15,6" som maks størrelse på skjerm. Skal du frakte pc-en med deg blir Sony-en stor, og til 15,6" finnes det et veldig mye bedre utvalg av bag-er og sekker.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|