Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Musestille?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 20:52   #19
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musestille?

Mamma, vet du hva jeg skal bli når jeg blir stor? Da skal jeg bli Djemsbond brannmann og så skal jeg skyte vann på alle de slemme og så skal jeg ta dem i fengsel også skal jeg bli utroligemannen og han er sterkeste i hele verden og så skal jeg kjøre en sånn kul bil som blir til en raserbil når man trykker på en knapp og så skal jeg hjelpe katten til damen i treet og etter det skal jeg bli ismannen som kan gjøre alt til is -til is mamma er ikke det kult, for det er kult når man kan gjøre noe til is og det kan ismannen og vet du Kasper i barnehagen har utroligespill selv om det er for store gutter og det har jeg sett og der var ismannen og han gjorde en mann til is. Jeg har leget perlekjede til deg i barnehagen. Det var kjempefint og jeg skal ta det med hjem til deg mamma. Da blir du like fin som utroligemamman. Hva er to pluss tre mamma? Eller fire pluss fem. Hvilken bokstav begynner ost med? osv osv.

Samtidig som han snakker snakker hans bror:

Jeg skal bli ismannen for det er jeg som skal det. Han er den kuleste for han bare sssssssvuuuuuuuuuusjjjjjjj og så er det til is alt sammen og han er utroligemannens venn og mye kulere enn djemsbond og han kan ta utroligeskurken bongo jasj uten problemer og så kan jeg fly høøøøøøøøyt oppi lufta og så kan jeg fange de skurkene som flyr eller neeeeeeei, jeg kan bli Dommern. Han har jeg sett hos Kasper, han har en sånn voksenspill til gameboyen og der er det en sånn mann som kan fly. Kan vi få en hund selv om vi er allergiske? Jeg savner en hund jeg mamma, kanskje bare en liten en? Blir vi syke da? Hvor mange penger er hundre. Hva er to og tre er det tjue tre eller? TjuesekS, tjuesjuuuu, tjueåtte, tjueni, tjueti, tjueelve, tjuetolv eh nei, tjueseksm tjuesju, tjueåtte, tjueni og tretti. Ismannen han osv osv...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.