Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tussa skal bli voksen for andre gang

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 20:47   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tussa skal bli voksen for andre gang

Ser dei Riedel-glassa er top of the pops blant vinkjennerar. Men innser at om eg skal spare på noko må eg finne noko som mamma og andre tanter kan finne lett på den lokale butikken.

Gammel 03-01-11, 20:57   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Ser dei Riedel-glassa er top of the pops blant vinkjennerar. Men innser at om eg skal spare på noko må eg finne noko som mamma og andre tanter kan finne lett på den lokale butikken.

Jeg mener Ica har hatt noe opplegg med Riedel, eller kanskje jeg er helt på jordet altså.

Jeg vet christiania glasmagasn har sentimento. Den er vel ganske rund?
Kanskje det kunne vært et godt alternativ også.

Gammel 03-01-11, 21:00   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det er sikkert greit å ta en tur og se hva du liker. Ikke noe er så irriterende som å spare på noe som ingen får tak i, og så sitter man der med noen få glass og aldri nok til å dekke et bord.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.