Sv: "Spesial"-mat eller "vanlig" mat?
Og Blå skal ha stor takk Jenta mi syns det er så kjekt når der er vanlig mat til henne Men eg forventar det ikkje av folk altså - og det prøver eg å lære jenta mi også - å ikkje forvente at folk automatisk tilpassar seg henne. Vi har forresten den rake motsetningen til Blå i vennekretsen. Når jenta er på besøk blir det alltid servert graut, for det har ho fått med seg er "glutenfri vanlig mat" Eg prøver å formidle at det meste av vanlig mat er glutenfri...
Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.
Hvorfor får vi intoleranse mot vanlig ernæring, egentlig?
Ingen veit. Noko har gått galt hos jenta vår. Når det er sagt - frå naturen sin side, i hin hårde dagar, åt ikkje mennesket dei enorme mengdene kornprodukt som vi et i dag. Ikkje drakk vi melk heller. Kanskje er det litt unaturlig for oss å ete/drikke såpass store mengder av det, og hos enkelte tippar det over? Når det gjeld cøliaki har enkelte lurt på om det at brød nå blir tilsatt EKSTRA gluten (for å bli store og fine), gjer at fleire får cøliaki i dag enn på 60-talet. Og så høyrer det sjølvsagt med at matallergiar har vore underdiagnostisert. Blei vel berre kalla "nervøs mage".
Det blir i alle fall forska på 
|