|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: SardiniaSardinia er bare deilig. Den ene gangen vi var der, leide vi leilighet (egentlig rekkehus med egen hage) rett på stranda på Costa Rei. Det var høstferien sin, det. Det er nydelig natur, lekre strender og store muligheter for utforskning med leiebil. Den andre gangen leide vi leilighet i sentrum av Alghero, men det var i påsken, jeg tror jeg ville bodd nærmere en strand om sommeren.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sardinia
Jeg tror veldig gjerne at det er deilig. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å prøve. Men det er et faktum at vi har barn som (dessverre?) er veldig sosiale og trenger (ikke helt tiden) å ha kontakt med andre barn. Derfor tror vi at et feriesenter er best. Men jeg vet jo ikke. Noen som har erfaring med noen av de stedene som charterselskapene bruker? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|