Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 15:19   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Vel - om det er sært at en voksen mann drar huset fullt av Lego, for å sortere det etter form, farge og funksjonalitet, og få vondt i magen når husets åtteåring roter i systemet, så kan man vel si at mannen min er sær.

Ellers er vi veldig ulike, ham og jeg. Han er levende opptatt av slekt og slektshistorie, og holdt på å dø av glede da folketellinga for 1910 endelig ble offentliggjort. Han har etterpå tilbrakt timer og timer med å gå gjennom denne, og stråler av lykke når han finner tipper så langt ut at det nesten er en hønsegård av tipper.

Selv er jeg mer av typen - could ney care less - når det gjelder hvem som er i slekt med hvem eldre enn mine besteforeldre.

Gammel 11-01-11, 18:09   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Han er levende opptatt av slekt og slektshistorie, og holdt på å dø av glede da folketellinga for 1910 endelig ble offentliggjort. Han har etterpå tilbrakt timer og timer med å gå gjennom denne, og stråler av lykke når han finner tipper så langt ut at det nesten er en hønsegård av tipper.

Selv er jeg mer av typen - could ney care less - når det gjelder hvem som er i slekt med hvem eldre enn mine besteforeldre.

Jøss, så det finnes to sånne menn i verden, altså

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 18:15   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ellers er vi veldig ulike, ham og jeg. Han er levende opptatt av slekt og slektshistorie, og holdt på å dø av glede da folketellinga for 1910 endelig ble offentliggjort. Han har etterpå tilbrakt timer og timer med å gå gjennom denne, og stråler av lykke når han finner tipper så langt ut at det nesten er en hønsegård av tipper.

Ok, det er du som er gift med broren min altså!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:06   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Følg med på Vm-sendingen i kveld på Nrk, så får dere med dere innslaget med discokulemannen og jentene våre!

Gammel 01-03-11, 10:29   #5
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Følg med på Vm-sendingen i kveld på Nrk, så får dere med dere innslaget med discokulemannen og jentene våre!

:setter-dekoderen-på-opptak:

Gammel 01-03-11, 20:44   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg så disco-mannen din akkurat nå, og kom til å tenke på deg...også var det mannen din!
Nydelige jenter dere har og kult discolys!!!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 21:23   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så kuul pappa!!!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.