Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 23:49   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Tusenogtredve, her.

Har en stein på gifteringen min, så den blir også tatt av når jeg skal ha på håndkrem.

Jøss, jeg har en diamantring med to diamanter i. Den tar jeg heller aldri av. :grubler: Burde jeg gjort det, kanskje?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 23:55   #2
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, jeg har en diamantring med to diamanter i. Den tar jeg heller aldri av. :grubler: Burde jeg gjort det, kanskje?

Gullsmeden vi kjøpte ringen av, sa at diamantene kan bli matte av hudkrem. Jeg vet ikke om det stemmer, men det koster så lite å ta den av meg i noen sekunder.

Gammel 13-01-11, 00:10   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enkelte? Hvem var du før? Jeg har bare hørt om Noen. Og Noen André.

Jeg tar aldri av gifteringen. Aldri aldri.

Jeg er egentlig Arken. Blir det igjen når som helst, venter bare på en modde.

Opprinnelig lagt inn av Tusenogtredve, her.

Gullsmeden vi kjøpte ringen av, sa at diamantene kan bli matte av hudkrem. Jeg vet ikke om det stemmer, men det koster så lite å ta den av meg i noen sekunder.

Hvordan er det med såpe, sjampo og slikt? Jeg fikk forlovelsesringen min i dag, og den har en del diamanter som jeg gjerne vil ta vare på. Men så er jeg litt sosete, og vil helst bare ha ringen på (omtrent) til enhver tid. Så slipper jeg å glemme den noen plass.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 00:13   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg holder på med gjærbakst, og iblant når jeg smører meg med fet håndkrem.

Gammel 13-01-11, 00:21   #5
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Når jeg baker og av og til når jeg føler fingeren trenger luft.

Gammel 13-01-11, 09:55   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tar av gifteringen? Er du gal?
Helt "enkel" gullring med uthevet kanp på hver siden av ringen.Så ikke noe steiner eller noe.
Eller når jeg er i jobb som det jeg er utdannet så skal ringen av hver dag, men nå når jeg begynnte i sommer så hadde jeg annsvar for innkjøp,telefon osv, med at tannlegen var svensk og ikke skjønnte noe.Og hadde med seg sin svenske sekretær.Så da slapp jeg å ta av meg ringen.Nå har jeg var sykemeldt i 3 mnd så har ikke hatt av ringen noe spes.

Hadde den på hele svangerskapet med snoopy, i opp og ned vekt.Når jeg litt tynnere en nå så er ringen nesten for stor men nå er den akurat hehe.
Håper jeg ike får sånne ledd fingrer som mamma, for hun måtte slutte å bruke ringer da hun var 30 pga leddene og jeg har akurat samme sykdom:/
Forloverlsesringen fikk jeg etter at jeg fikk turbo. Men hadde en annen ring på venstre handa hele turbo svangerskapet og.

Gammel 13-01-11, 09:48   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er egentlig Arken. Blir det igjen når som helst, venter bare på en modde.

Hvordan er det med såpe, sjampo og slikt? Jeg fikk forlovelsesringen min i dag, og den har en del diamanter som jeg gjerne vil ta vare på. Men så er jeg litt sosete, og vil helst bare ha ringen på (omtrent) til enhver tid. Så slipper jeg å glemme den noen plass.

Jeg kjenner at egentlig bør man få se bilde.

Selv er steinen i ringen min veldig fin og blank ennå - enda jeg smører, vasker og styrer med den. (Synes det er rart om en diamant skal bli preget av det og jeg da - verdens sterkeste, liksom - den er jo ikke porøs, er den vel?)

Vi har dog ringen i hvitt gull og DET ser skikkelig matt ut, enda vi har pusset de opp en gang. Kanskjer derfor steinen ser så funklende ut.

Gammel 13-01-11, 11:17   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forlovelsesring i hvitt gull med 22 smådiamanter, tar den heller aldri av!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.