|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?Jeg er enig i at det er mye uforståelige regler ute å går (jeg har selv en svoger som ble utvist), MEN dere kan ikke si at dette har noe med politiet å gjøre. De skal jo bare sørge for at loven blir overholdt, ikke lage loven.
Og jeg er heller ikke sikker på at (tiden og stedet for) pågripelsen ble gjort for å demonstrere.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 13-01-11 kl 10:58. Årsak: la til: (tiden og stedet for) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Maria Amelie saken - hva tenker dere om pågripelsen?
Jeg har i hvert fall ikke sagt at dette har noe med politiet å gjøre. Dog, det var kanskje litt voldsomt å troppe opp med 8 mann for å ta en liten dame. Det har med loven og lovanvendelsen å gjøre. Det som er fryktelig - og nå snakker jeg generelt - er jo alle de stats- og papirløse menneskene. Overalt, egentlig. Som ikke har noen rettigheter eller muligheter.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|