Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har noen erfaringer med Nøstebarn sin vinddress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 11:15   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen erfaringer med Nøstebarn sin vinddress?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Hun bruker i dag en Reima vinter-dress i størrelse 80, og jeg misstenker at litt av bevegelsesproblemene hun har utendørs kommer av at den holder på bli litt liten, og at det blir litt stivt med mye klær under.

Siden Nøstebarndressen kun består av tynt, vindtett stoff, så må du jo ha mer klær under enn på Reimadressen du har nå. Jeg regner med at det er en vinterdress?

Jeg regner med at man kan sammenlikne vinddressen med ytterforet på Trolldressen, og da ville jeg hatt ullfrottedress, ullbukse i ribbestrikk, tykk ullgenser og tynt ullsett under. I en vinterdress fra Reima kan du droppe ett eller to av de lagene.

Hvis bevegelsesproblemene kommer av at dressen er for liten, vil jo en bedre størrelse funke, uansett dress.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.