Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 08:31   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har som resten av folka på jobb en uniform av overtrekksbukser og ullundertøy. Og skifter til jobbklær på jobb. Jeg har noen fine plagg jeg bruker når jeg skal ut på fritiden, men stort sett er jeg veldig lite jålete. Men jeg trener på å bli litt mer dame, jeg vil gjerne kunne se skikkelig ut. Og jeg vil egentlig begynne å sminke meg daglig også, men jeg er så innmari b-menneske. Når jeg da er utstyrt med mørke vipper og bryn fra naturens side blir det liksom ikke så superhelkrise uten, men det ser jo vesentlig bedre ut med. *ønsker meg noe enkel hverdagssminke*

Foundation, pudder el., og maskara er enkel hverdagssminke....trenger ikke være mer enn det i hverdagen

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.