|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Beklager, 4* hoteller i Paris er utenfor mitt budsjett. Men jeg liker og booker hos www.booking.com går endel etter andres vurderinger, kan sjekkes ut mot www.tripadvisor.com også.
|
|
|
|
#2 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011
Vi er en stor gruppe med ulike preferanser - så jeg tviler på at St. Germain er det område alle familiene ville valgt om de skulle reise alene, men nå som vi reiser sammen må jeg forsøke å finne frem til det området som passer oss som gruppe best. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er viktig at gruppen, og ikke minst de som spanderer er godt fornøyde. Hotellet ser veldig pent ut, og har nok en sentral og god beliggenhet.
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Jeg oppfordrer sterkt dere til å gå til spise lunsj eller middag på "Bouillon Chartier", den siste kantinen i Paris. Stemningen er unik. Det installerer i en tidligere stasjonshall, hvor ingenting synes å ha endret seg siden slutten av forrige århundre. Det ligger i Rue du Faubourg Montmartre (Grand Boulevard métro linje 8) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
...med jordbær...
![]() |
Takk for tipset |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Nå har vi så og si bestemt oss for hotellet som Scilla og Katta anbefaler. Men jeg har litt andre spørsmål også:
![]() |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|