Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

What to do? Jeg ser naboen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 21:31   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do? Jeg ser naboen

Gått i søvne?

Ellers så gjorde du det riktige.

Gammel 24-01-11, 21:32   #42
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Kanskje annemede driver butikk i leiligheten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:32   #43
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Er det en pen nabo da? :ser kanskje ikke et problem:

Enig!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:34   #44
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

I slike situasjonar er det vel berre ganske enkelt å tenka kva ein sjølve hadde sett pris på om rollene var byta om.

Ok, da. Du har vel rett.

Gammel 24-01-11, 21:35   #45
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ok, da. Du har vel rett.

Pfft. Hva om det var en pen nabo som så på deg?

Gammel 24-01-11, 21:37   #46
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg heller ville dødd litt, eller i det minste hengt opp tette gardiner mot naboen, før jeg hadde gått og sagt i fra at jeg hadde sett dem nakne på badet. Jeg blir flau bare jeg tenker på det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:38   #47
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg sov en natt med minimal bekledning pga varme. Da jeg våknet neste morgen var ALLE lysene i hele leiligheten blitt slått på i løpet av natten, og gutten på butikken rødmet heftig da jeg kom for å betale varene i butikken neste dag.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kanskje annemede har leilighet i en butikk?

Kanskje annemede driver butikk i leiligheten?

Nå er jeg spent på hva i all verden som var greia her, altså.

Gammel 24-01-11, 21:39   #48
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Pfft. Hva om det var en pen nabo som så på deg?

Jeg HAR en nabo som fra trappa si har noe innsyn inn til kjøkkenet vårt. Han er ikke pen. Jeg har *host* i noen tilfeller gått lettere kledd om morgenen og har observert at han har stått vel lenge på trappa. Nå har jeg kjøpt rullgardiner.

Gammel 24-01-11, 21:43   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemmer titt og ofte at det er noe som heter "innsyn", og har innsett at jeg nok ikke lenger har noe å skjule for så mange av mine naboer, hverken her eller der. Dog er det ingen som har klaget/sagt i fra. Ennå, that is.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 21:45   #50
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Klage?? Snakk om å slakte gåsa som legger gullegg, i så fall.

Gammel 24-01-11, 21:46   #51
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir skammelig lite brydd av andre folks nakenhet, i hvert fall så lenge nakenheten opptrer i en så naturlig kontekst som i et baderom. Det som er kinkig er å sette andre i forlegenhet på den måten.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:05   #52
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde gått i søvne og skrudd på alle lysene i hele leiligheten, ikke en eneste gardin var igjen, og det var maksimalt innsyn i leiligheten.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:08   #53
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Det kan jo være at de egentlig liker å vise seg fram.

Gammel 24-01-11, 22:14   #54
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sov en natt med minimal bekledning pga varme. Da jeg våknet neste morgen var ALLE lysene i hele leiligheten blitt slått på i løpet av natten, og gutten på butikken rødmet heftig da jeg kom for å betale varene i butikken neste dag.

Gutten i butikken hadde selvf. vert innom leiligheten hennes i løpet av natten, og slått på alle lysene, for han lette etter listen over varene som var bestilt, og som skulle hentes neste dag ( han hadde nemlig rotet varebestillingen bort, og i redsel for å få sparken gikk han til det drastiske skritt..) Ergo han var innom soverommet hennes, og såg henne i minimal bekledning Og da måtte han selvf rødme heftig da hun kom for å betale.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:15   #55
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde gått i søvne og skrudd på alle lysene i hele leiligheten, ikke en eneste gardin var igjen, og det var maksimalt innsyn i leiligheten.

og fasiten var nesten like god som teorien min

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.