Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Maria Amelie uttransporteres i dag

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 11:37   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Maria Amelie uttransporteres i dag

Det er altså ikke flertall i dette landet av frp-velgere enda. Heldigvis for det.
Og problemet er at det er flere som vil hit enn vi greier å ta oss av her dersom vi skal gi de som kommer en fair sjanse.

Skal man da si at ok, kom og jobb for tyve kroner i timen og bo i en kjempestor hall med 300 mennesker - eller skal vi sørge for at de vi tar inn faktisk får en sjanse til å integreres.

Jeg er som nevnt temmelig radikal i forhold til gjennomsnittsOla. Og jeg innrømmer glatt at jeg ikke ønsker å ha hundre mennesker boende i huset mitt. Dermed vil det å åpne fullstendig for innvandring altså ikke få flertall. Man kan ønske seg det - men det vil ikke skje sålenge flertallet ikke ønsker å gi slipp på så mye som de da må.

Dermed koker det da ned - hva skal vi gjøre med de tilgjengelige ressursene? Mange eller få?

Og Lisa - du må gjerne banne og rase. Men jeg føler det vanskelig å diskutere med deg når jeg føler at jeg tillegges mer eller mindre rasistiske holdninger og tendens til übermensch'eri. Jeg er ikke sånn, og de fleste andre er heller ikke sånn.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.