|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalarMen er tida når heile familien benka seg framfor TV'en på lørdagskvelden forbi? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar
Tja.. Jeg tror ikke det, vi ser hvertfall på Idol sammen (men vi ser det jo mest for eldstes skyld). Vi ser ikke nytt på nytt sammen - ungene liker jo ikke sånt, og mannen skjønner særdeles lite norsk, så det er bare slitsomt å se sammen med han, for da må jeg oversette og går glipp av halvparten av vitsene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Vi gjør i alle fall ikke det. Mannen og jeg ser ofte en film eller noen episoder av TV-serier etter at Poden har lagt seg, og en sjelden gang iblant ser alle tre en film sammen - det siste vil vi kanskje gjøre mer av ettersom Poden blir større.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Vi ser ofte på TV-en lørdags kveld, men vi ser jo en film eller TV-serie på DVD. Ikke noe som sendes i en eller annen kanal. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalarSom utlending, har jeg aldri sett noe særlig på NRK, og opplevd i alle år at jeg var alene om det. For meg har det nok alltid vært de andre kanalene - og hovedsaklig TV2, TV3 og TVNorge. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|