Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 11:08   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har ikke sett på live TV på over ti år, og det er ganske sjelden jeg føler meg utenfor i diskusjoner av den grunn. Litt fordi TV-programmer ikke er så mye debattert i kretser der jeg omgås, og litt fordi jeg har samme filter som Skilpadda. Ja, og mest fordi jeg ikke synes det er flaut i det hele tatt å være utenfor på slikt.

Nei, eg syns heller ikkje det er flaut altså, men eg kan konstantere at eg ikkje er informert om det dei fleste rundt meg ser på som klassiske tv-program. Dei ler jo ikkje av meg heller - men dei spør sjokkert om kva i all verden eg held på med på kveldane, som ikkje har fått med meg det som alle ser på

Nå er det mange som har svart i tråden som ser ut til å bruke TV på same vis som meg, men eg mistenker at det egentlig ikkje er representativt for den jevne TV-sjåar. Dei er kanskje ikkje her inne.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.